Retourzending & Terugbetaling

Laten we samenwerken voor een groener klimaat. Voordat je een retour stuurt, nodigen we je uit om eerst contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we gezamenlijk naar mogelijke oplossingen kijken.

Houd er rekening mee dat je je bestelling niet meer kunt wijzigen nadat deze is afgerond. We beginnen direct met de verwerking zodat je je bestelling zo snel mogelijk kunt ontvangen.

We streven ernaar om je tevreden te stellen met onze producten. Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen (met uitzondering van maaltijden en etenswaren), heb je het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen naar :

MyParcel.nl
Afd. Retouren
Postbus 442
2130AK Hoofddorp

Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd, mits de producten zich in hun originele en verkoopbare staat bevinden.

Maaltijden en etenswaren kunnen helaas niet geretourneerd worden. Mocht je echter niet tevreden zijn met een van deze items, neem dan contact met ons op en we zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.

  1. Waarom kunnen etenswaren niet worden geretourneerd?Om de hygiëne en openbare veiligheid te waarborgen, kunnen etenswaren helaas niet worden geretourneerd en vergoed. Dit beleid is noodzakelijk om de hoogste normen van voedselveiligheid en kwaliteit te handhaven. We nemen hygiëne en veiligheid zeer serieus, en daarom kunnen een bezorgde maaltijdbestelling niet worden geretourneerd of geruild en andere eetbare producten niet worden geretourneerd. Dit is in lijn met de richtlijnen van de voedselindustrie en andere aanbieders van voedselproducten. Dit heeft te maken met de wet- en regelgeving rondom de voedselveiligheid, waardoor wij de kwaliteit van de maaltijd niet meer kunnen garanderen. Bent u niet tevreden over een product van SherDill Kitchen of wilt u een klacht indienen? Neem dan contact op met onze klantenservice..

  2.  Moet ik betalen voor mijn retourzending van producten?
    Ja, de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7.95 per pakket voor NL en €16,95 per pakket voor België, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@sherdill-kitchen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. We adviseren om uw retourzending met Track & Trace te verzenden, aangezien we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

Terugbetaling en Omruiling
We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.

Hoe een Retour Aan te Vragen
Om een retourzending te initiëren, neem je eenvoudig contact op met onze klantenservice via contact@sherdill-kitchen.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #SK0000) dat je hebt ontvangen in de bevestigingsmail, en de reden voor de retourzending. Bij beschadigde of defecte goederen ontvangen we ook graag een video en/of een foto van de product(en) die je wilt retourneren. Zorg ervoor dat je retourzending goed is verpakt en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet. We zullen dan het retouradres verstrekken en de retourzending bevestigen. Zodra dit is afgerond, ontvang je een e-mail met de verzendlabel en retourinstructies

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt zijn, ongeopend en nog steeds in hun originele verpakking zitten.
  • Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van de artikelen jouw verantwoordelijkheid zijn.
  • Verpak de geretourneerde artikelen zorgvuldig om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
  • Kies voor een traceerbare en verzekerde verzenddienst, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor verloren of beschadigde artikelen tijdens het retourproces.
  • Zorg ervoor dat je retourformulier is goedgekeurd, aangezien een niet-goedgekeurd retourformulier kan resulteren in het niet verwerken van je retourzending.

Eenvoudig Retourneren in Drie Simpele Stappen

Stap 1: Meldt je Retour binnen 14 dagen na ontvangt van je bestelling. Neem eenvoudig contact op met onze klantenservice via contact@sherdill-kitchen.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #SK0000) dat je hebt ontvangen in de bevestigingsmail, en de reden voor de retourzending. 

Stap 2: We zullen je voorzien van het retouradres en de bevestiging van de retourzending. Zodra dit is afgerond, ontvang je een e-mail met de verzendlabel en retourinstructies. Als afzender ben je verantwoordelijk voor de zending, dus zorg ervoor dat je bestelling goed is ingepakt om ervoor te zorgen dat deze onbeschadigd aankomt.

Stap 3: Ontvang de terugbetaling op je bankrekening. Zodra we het pakket hebben ontvangen, zullen we ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je bankrekening staat.

Neem Contact Met Ons Op

Heb je vragen over je retourzending? Wil je iets met ons delen? We staan klaar om je te helpen!

Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar contact@sherdill-kitchen.nl